Jag har blivit mamma!

2009-11-22 @ 11:16:36 Permalink Diary Kommentarer (1) Trackbacks ()

Prinsen Tim
Föddes 18 nov kl 18.49, 3080 g vikt, 48 cm lång.

Ja, herregud, vad skriver man?

Kan det finnas tilfällen och känslor där ord helt enkelt inte räcker till? Där innebörden i känslorna och det oerhörda som har hänt är så stort, så starkt och så mäktigt att orden bara känns som lite krafs på ytan i sin förmåga att beskriva vad det verkligen handlar om?

Det här är ett sådant tillfälle i livet. JAG KAN INTE SKRIVA.

Dessutom börjar jag lipa nu. Av lycka ock fullständig kärlek till livet och till Tim - min son.

....

Jag lägger mig platt på marken i fullständig vördnad och oändlig tacksamhet.

KÄRLEK

Kommentarer

Postat av: Björn Clausen

Stort, stort grattis! Ja, vad säger man. Håller med dig om att orden känns små, pyttesmå...:)

2009-11-22 @ 23:06:54
URL: http://bjornclausen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback