Nattsuddare

2009-11-03 @ 02:15:33 Permalink Diary Kommentarer (2) Trackbacks ()

GÅR inte att sova.

Så nu har jag gett upp. Jag har legat i någon timme och snorat, kan inte andas ordentligt. Det gör ont i ena skinkan och drar ner i benen som känns stumma. Dessutom är det grenar utanför fönstret som ligger och slår på sovrumsfönstret, så det är helt fucked up omöjligt att sova nu. Bebben sparkar runt och far i magen hela tiden.

Så nu är jag uppe och dricker te istället. Lyssnar på Vata musik. :)

Så här känner jag mig. :)



Det är en himla tur att jag är föräldraledig nu, annars vet jag att det är lätt att få panik när man vaknar så här och inte kan somna om. Nu spelar det ju faktiskt ingen som helst roll! Whatever, jag kan sova sen!

Det är inget fel på natten.


Kommentarer

Postat av: Björn Clausen

Härlig acceptans där.

2009-11-04 @ 21:27:11
URL: http://bjornclausen.blogspot.com

Postat av: Björn Clausen

Härlig acceptans där.

2009-11-04 @ 21:27:48
URL: http://bjornclausen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback