Välkommen till Lilla Loppis blogg

2009-10-15 @ 20:24:19 Permalink Diary Kommentarer (1) Trackbacks ()

Välkommen hit!



Nu är hösten helt klart här och jag vill verkligen göra ett försök att lägga upp en blogg, där jag kan samla alla små projekt och inspirationer som dyker upp. Jag snöar in på olika saker och det skulle vara roligt att ha allt samlat.

Just nu är det andlighet, ayuruveda, hundar, bebisar (jag är gravid i 7 mån), självkänsla och utveckling. Om två veckor går jag hem på mammaledighet och inväntar med spänning den 26 november (då älsklingen förstås inte kommer exakt, men ändå). Kanske kommer jag då kunna blogga? Jag hoppas det! Jag och min man längtar efter den här lilla parveln som ligger och spjärnar, trycker, kickar och hickar i min mage. Vi har namnförslag på Saga om det blir en flicka och Tim om det blir en kille.

Jag njuter så av nuet och känner mig stark och lugn. Höstfärgerna är fortfarande fantastiska och generellt tycker jag att livet är bra fantastiskt.

Kram

Kommentarer

Postat av: Syster yster Josefine

Kul att läsa och följa dig här!

Undrar vart du fått Saga ifrån hihi..

Har du berättat för maken om hur Saga av Isfolket var som person? =)

Glöm inte bort middagen nästa fredag heller! Jag återkommer med tid. Med största sannolikhet kan ni åka med till Slussen sen på hemvägen också om ni åker kommunalt dit ut.

Kram kram

2009-10-15 @ 22:48:35
URL: http://paleclamber.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback