Tim fyller ett år

2010-11-18 @ 14:04:14 Permalink Diary Kommentarer (0) Trackbacks ()

Lille lille gubben - blir ett år idag - hurra!

Tänka sig att för precis ett år sedan så låg jag på BB Stockholm vid den här tiden och hade värkar. Det var fortfarande 4 timmar och 49 min kvar tills underverket var på plats. Det är hisnande att tänka tillbaka på hur det var och vilka känslor som snurrade i kroppen då.

Det är ju så fantastiskt - vilket mirakel han är min lille gosse! Tänka sig vilken mening livet fylldes med i samma sekund som han kom till jorden. Så mycket lycka!

Jag hoppas att de övriga 17 åren (eller mer) som han ska bo hemma med lille mamsen inte går lika fort. Jag kommer ofta på mig själv med att vilka frysa ögonblicken och bara få känna dem känslorna lite längre, för evigt. Då är det ändå en tröst att veta att allt bara är ett ständigt flödande nu. Det är det vi har. Och för tillfället känns alla dessa nu, som helt fantastiska och har gjort det sedan han kom. Som om Gud verkligen skickat en ängel till mig.

I stor, stor tacksamhet över livet

Cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback